čtvrtek 13. října 2016

Babetoviny

Babetí podzim letem světem


Rande ve třech 



Dnes máme s Babeťákem čtvrté výročí druhé svatby, ten Španělouš ještě umí překvapit :) Rande jsme měli už včera, Babetka nám dělala garde. Vyvedlo se, rande i garde. 


Babetí jídlo


Stále jako na houpačce, jednou jo, jednou ne. Někdy přemýšlím, jestli ji něco nebolí, někdy mám důvodné podezření, že je jen nimra (po mamince, já vím, mám to za to). Teď zrovna jsme ve fázi jo, takže dobrý.

Babetí spánek


Kontrola mléčných zásob stále probíhá průměrně každé tři hodiny. Myslím, že se už nikdy nevyspím v kuse. 

Cvičení


Už zase chodíme se Babet na miminkovské tréninky. Dostaly jsme se do vyšší váhové kategorie (z ležáků jsme povýšily na lezce), takže se nám s novým školním rokem trochu změnil tým, ale trenérka je stále super. Babetka na ni přes balony laškovně výská. Nebo to je na toho roztomilého šmoulu, co cvičí naproti nám? I ta jedna koketa :)

Kadeřnice


Vypadám jako debil. Pardon, ale fakt. Konečně jsem zavolala svojí kadeřnici a ta mě objednala na začátek prosince. Na to nespěchám, jsem doma, že jo. Přerostlou ofinku si sponkuju nahoru, až je mi vidět nezvykle moc obličeje. Takže vypadám jako debil a říkám tomu "nový styl".

Kaštan


Z podzimních výprav jsme si domů donesly jeden kaštan a jeden šípek. Obojí se Babetka pokusila sežrat, v celku. Nebýt rizika udušení by to asi bylo zdravější než kočičí granule, které jsem jí lovila z pusy minule. Nebo ten kousek lepítka z vlhčených ubrousků předevčírem. (Přilepil se jí dozadu na patro, z čeho ji samozřejmě natáhlo, při blinkání se naštěstí uvolnil a já jsem ho mohla vytáhnout. Babet ani neplakala, v momentě, kdy jsem kus lepítka vítězoslavně vytáhla, už byla plně zaujatá ochutnáváním vyblinkaného mlíčka.) Máme holt teď takový období :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat