úterý 8. srpna 2017

Srpen

... letí.

Prvního jsem začala slavit svoje slavné narozeniny a v tomto duchu jedu smykem až do září, kdy oslavy mého třetího desetiletí vyvrcholí grande-vílí oslavou. Já totiž asi neumím dělat velkolepé věci, ale rády ty malé dělám velkolepě :)

Už prvního srpna jsem taky dostala Dárek s velkým D a to Foťák s velkým F. Marketingovou masáží mě nalákal Olympus Pen epl8, abych nakonec vybrala Panasonic Lumix dmc gx80. Od té chvíle zkoumám svět hledáčkem, snažím se "dostat do ruky" všechny možné funkce a v běžné řeči používám nově objevená slova jako expozice, clona nebo hloubka ostrosti. Babetka díky mému novému hobby dostala příslib nové fotoknihy (ne že bych tu první už měla hotovou) a také titul nejneposednější světové supermodelky. Já to s ní ale nevzdám! 

Žádné komentáře:

Okomentovat