čtvrtek 9. listopadu 2017

Jingle Jingle Baby!

Je to tady! Dýl už to v sobě držet nevydržííím! Jingl Jingle Baby! 

Čas vánočních kouzel letos oficiálně začal dnes ve 13:23, když jsem objevila vánoční album The Beach boys a v momentě, kdy jsem se takto vánočně roztančila kuchyní, zazvonil kurýr s balíkem vánočních a adventních knížek z bookdepository. Ve filmu by v tu chvíli jako podkres zvonili rolničky a nad vchodovými dveřmi by mi vyrašilo jmelí (a kurýr by se na mě vrhnul?:)). Ve skutečnosti stačilo, že mi zimou venku zimou zčervenal nos a v kombinaci s vysmátou náladou si pan kurýr musel myslet, že jsem takhle při poledni pěkně pod parou :) 

Do Štědrého dne zbývá ještě 45 nocí, ve kterých mě čeká třídění, balení, stěhování, vybalování, malování tady i tam, a při kterých je samozřejmě mimochodem potřeba si užít všechny předvánoční náležitosti. Ještěže jsem takový kliďas, jednoho by to mohlo i stresnout. 

Stres za hlavu a do uší vánoční Beach boys - já myslím, že už mě do konce roku nic nerozesměje víc. 


Žádné komentáře:

Okomentovat