čtvrtek 26. ledna 2017

Babetoviny

Jedem lednem



Trojzubec


Jop, je tam. Horní levá jednička a už se snaží i sousedka. 

Autosedačka


Naše velká holka má novou autosedačku. Jelikož jsem záprtek, tak otočnou (zatím jezdí v protisměru, při instalaci dítěte do pásů si ji otáčím čelem ke mě a do budoucna jde otočit i po směru jízdy) a je to paráda. Babeta kouká ven, já na ni, teda na cestu, a jedem :) 

Gymnasti


Trénujeme se i v novém roce a jednu speciální sobotní lekci to za nás vzali tatínci. Babeťák se lehce zapotil a, ač neznal básničky, držel se velice statečně. 

(Po)Kroky


Babeta jede! Na dvou už tráví většinu bdělého času, obchází nábytek, stěny i mě. Chtěla by se vodit za ruce, coby aktivní chodítko využívá všechno od židle, přes Babeťákův pracovní kufřík, po odpadkový koš. Občas se postaví bez opory uprostřed místnosti a má z toho děsnou radost. 

Kojotí story, kapitola poslední


Kojíme už jen rekreačně. Klesla poptávka a s ní i nabídka. Babetka dostává umělé mléko a občas dezert od maminky. Jídlo je stále trochu na houpačce, mixujeme do hladka, ale se špagetami nebo s něčím jiným do ruky se popere ráda. Pokud mě vidí jíst, okamžitě se dožaduje ochutnávky. Naštěstí je ještě docela snadné ji trochu ošulit :) 

Mamka u baru


Ano! Byla jsem v baru! Večer! Sama! Teda ne sama, to by bylo trochu smutné, ale víte jak to myslím. A měla jsem sebou jen psaníčko! Vůbec nechápu, co jsem dřív nosila v těch obřích kabelkách. Miluju psaníčka! 
Vypravila jsem se až v deset večer, za vydatné pomoci pana Suchošampona a za asistence pana Výrazná Rtěnka. Zpět jsem byla před prvním nočním probuzením, ale i tak to bylo super :) 

Babety na ledu


Nejlepší teta nám přijela ukázat nového strejdu čekatele. (Interní rodinná zpráva, za nás dobrý, lepší než ten minulý.) Je s ním sranda! A tak jsme ho vzali na led. Ani se nebránil :)



Mazadlo


A jelikož je zima opravdu třeskutá a ta naše holka veliká, tak dostala první mazadlo na pusu :) Sice se jmenuje Polar baby, ale je potřeba se s ním namazat ještě v teple. Venku zatuhne a z tuby se nehne. Na radosti nám to ale neubírá a Babeta je s namazanou pusou strašně důležitá :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat