úterý 22. listopadu 2016

Roboti

Úklid se mi poslední dobou vymykal z rukou, Babetka přehodila výhybku a přes den opět spí pouze v kočárku. Jedoucím samozřejmě. Můj zadek to vítá, domácnost už méně.

A tak jsem se rozhodla investovat do nového pomocníka. Robotického vysavače. A když jsem zjistila, že má i vytíracího kámoše, přibrala jsem ho do party taky. A mé nadšení nezná mezí.

Nutno podotknout, že domácí práce neprožívám. K duševní rovnováze potřebuju mít kolem sebe relativní pořádek a systém v uložení věcí, ale šůrování spár mezi kachličkami a vůně leštěnky mě nijak neuspokojuje. Oblíbená věta sousedek: "Dnes je hezky, to abych umyla okna", mi absolutně nedává smysl. Okna se myjí na jaře, a když se jedno jaro nestihne, cobydup je tu další, žádný stres :) 

Takže když už úklid, tak to musí svištět, žádný víte-co s mladou paní :) A na to jsou roboti geniální. Dělají mě ještě multifunkčnější než jsem. V jednu chvíli vysávám v obýváku, vytírám ložnici, peču v troubě večeři, peru a přitom se plně věnuju Babetce právě balancující na dvou opěrných bodech snažící se strhnout mi z hlavy zelený trychtýř. Paráda, no ne? 

Žádné komentáře:

Okomentovat