středa 24. května 2017

Procinkaný víkend

Babeťák je kecka, to už víme :) Každý rok se do března pravidelně dušuje, že letos na narozeniny opravdu nic nechce, a v dubnu už má seznam, kterým nás všechny nenásilně organizuje. Ještěže ho všichni milujeme :) 

Letos jsem to byla já, kdo přišel s myšlenkou pořídit si celá rodina kola. Náš plánovaný bytový přesun se uskuteční z aktuálních kopců (které bych neušlapala, stačil mi bruslařský experiment před třemi lety - až mě uvidíte, na ten se mě určitě zeptejte, heslo: "Sáblíková hadr") na mou rodnou širokodalekou rovinu (tam to dáme, kolo i brusle). Babeťák se pro tuhle myšlenku okamžitě nadchnul (trochu jsem s tím počítala, Babeťák je nadšený realizátor většiny mých nápadů, jak ten se umí nadchnout!) a, jelikož je to kecka, hned si zorganizoval příbuzné, že letos teda určitě potřebuje helmu, cyklovýbavu a stylový cykloobleček. Co vám budu povídat, všechno je doma. Kromě kola, to jsme si rozmysleli :) Teda, rozmysleli jsme si, že samotný kolonákup odložíme. Termín stěhování se nám posouvá, cyklosezonu v nové destinaci docela určitě nestihneme a do té doby ho nemáme kam dát. A stejně se ještě musíme dohodnout, kdo bude mít na kole sedátko pro Babetu :)

Narozeniny za rohem a bylo potřeba vytasit se s plánem B. Mini wellness pobyt pro všechny tři, zastávka v Rožnově na oslavu vyhánění oveček na pastvu, teplá voda, masáž pro oslavence, zase teplá voda a zpátky domů, kde čekal malý dárek. Všechno v pravidelných intervalech proloženo výborným jídlem, příležitostným spánkem a neustálým cinkotem zvonečku, který Babeta dostala na krk u kovářského dědečka ve skanzenu. 

Rozcuchaná narozeninová trojpusa na dudlík :)

Žádné komentáře:

Okomentovat