čtvrtek 11. května 2017

Třeťokvětnová

Prvomájovou jsem nestihla, proto vám třeťomájovou posílám jedenáctého... A tak já to mám teď se vším.

Asi jste zaznamenali, že Babeta jede momentálně rytmem zpomaleného filmu. Ráda bych to svedla na jetlag, ten ale asi zrovna ze Španělska nehrozí :) Naštěstí ale umím čarovat s blogodatumy, takže se v průběhu tohoto měsíce určitě tešte na seriálový cestopis měsíce minulého. 

Čím se teda zatím bijem květnem? 

Prádlem. Kolem úhledných kupiček kličkujeme a Babeta mě nešetří a svou snahou o sebekrmení vytvoří denně tři další. 
Školením. Mě teda nikdo neškolí, i když bych si to někdy zasloužila, ale Babeťák jen co přijel, tak zase odjel. 
Bytem. Papíry jsem zavalen. 
Randem. Na ptákoviny si čas najdem :) Byla romantika i kino.


Celkově je ten návrat do reality všedních dní tentokrát těžší, ale Babeta jede i když to drncá :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat