úterý 25. července 2017

Benátská

Aneb Třetí princ sbírá body :) 

Díky létu a jeho akcím se u mě konečně zase dá mluvit o společenském životě. Díky nekojení se mi podařilo trochu pocvičit splávek, takže už mě nepoloží první pivo. Díky nápadům Nejlepší tety se mi daří předchozí dva body pěkně kloubit dohromady :) 


Jedním ze skvělých dárků k Babeťákovým narozeninám byl i poukaz na jízdy v brněnských motokárách. To se pěkně doplnilo s pozváním od Třetího prince na pravou vesnickou Benátskou noc. Plán na skvělý víkend byl jasný. 


Závodění v motorizovaných dopravních prostředcích a obdiv k rychlým strojům je jedna z věcí, které má Babeta v krvi z obou zdrojů, z české větve i španělské. Na závodišti byla jako ryba ve vodě, z depa jsme ji museli vyhánět. Třetí princ to s ní umí, ze svodidel nadšeně fandili všem závodníkům i pomalé mamince, která rozvážně nepřepálila start. Ano, první kola v rozhrkaném maličkém prdítku bez bezpečnostních pásů jsem pojala jako seznámení se strojem. Po prvních jízdách už oči Babeťáka, Nejlepší tety i Třetího prince sálaly adrenalinem a i já jsem hodila opatrnost za výfuk. Jako poklonu jsem vzala prohlášení Nejlepší tety, že jsem nepředjeditelná - jezdím tak chaoticky nepředvídatelně, že je těžké mě předjet, a hrdá jsem i na statistický údaj, že mé nejlepší časy byly lepší než Babeťákovy nejhorší. 


Večer jsme se opět v plné sestavě dostavili na místo konání Benátské noci a byli jsme nadšení. Babetka trdlovala na parketu, pak šla s tatínkem spinkat, aby mohla trdlovat maminka. A jelikož to byl jeden ze stěžejních bodů mého letního wishlistu, protančit noc, chopila jsem se příležitosti a tancovala až do rána bílého... Juch! 


Nakonec jsem to za podpory fanynky dotáhla až na svůj nelepší čas - 38,183! Babeťákův nejlepší byl 36,046, Nejlepší teta 36,979 a Třetí princ nás dostal všechny s časem 35,640. 

Žádné komentáře:

Okomentovat