čtvrtek 18. srpna 2016

To to jede, to to jede

To to sviští! 

Písnička princezny Máňi z Nezbedné pohádky je naše oblíbená rozesmívací a dneska nezbývá než konstatovat, že ten čas opravdu letí jak splašená svině. 

Babetka pomalu končí osmý měsíc a já dneškem začínám poslední dvacítku. 

Ta se ale prý ještě slaví, zakopat se půjdu až za rok :) 

A tak slavíme! Babetka dostala nové šaty a já jsem si zaskákala na trampolíně. Navrhuju, že příští rok by to mohlo být naopak :) 

Večer přišel Babeťák a překvapil tvrdou krabičkou! A udělal ze mě sběratelku korálků ;) Děkuji! 

Zbytek večera pak už v našem klasickém oslavovacím modelu, dlouuuhá večeře plná dobrot a film. Dnešní výběr v režii oslavenkyně padl na animovanou irskou pohádku Píseň moře. Doufám, že ústřední mořská píseň mi bude v uších znít ještě dlouho, je překrásná. 

A když už jsem celá naměkko, tak ještě jednu rozněžňovací fotku :) 
Dobrou narozeninovou noc!


Žádné komentáře:

Okomentovat