úterý 13. června 2017

Stolování a palačinkový experiment

Už je to pár týdnů, co byl růžový židlidrap zbaven přídavného pultíku a přisunut ke stolu. První dva dny jsem odolávala nutkání ho tam dát zpět, ale vytrvala jsem a tak si konečně na všech členech rodiny můžu vynucovat společné stolování. A budovat zdravé návyky, samozřejmě. 

Babetka jí výborně, když má hlad. (Taky spí výborně, když je unavená. Na některé zákonitosti není potřeba vyšší dívčí.) 


Palačinkový experiment je na talíři i na židličce. Už v těhotenství mi bylo řečeno, že děti jsou jako palačinky, první je vždycky zkušební :) 


V jídle se dostáváme do zajímavější fáze, Babeta se nebojí experimentovat (zvlášť když má hlad, viz výše). Asi mám štěstí, ale ještě jsem nenarazila na nic, co by vytrvale odmítala. Nic ani vyloženě nevyžaduje a mňam mňam hlásí v podstatě na všechno. Za oblíbené by se daly označit maliny, babiččina kuřecí polívka a perníčky. 


Občas mě překvapí, jak moc je to dítě vděčné a nevybíravé. Minule si mezi chody přikousla i kopretinu z vázy. Taky mňam mňam, asi dezert :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat