středa 27. dubna 2016

Ronja

Ronja, dcera loupežníka od Astrid Lindgren je naší první společně přečtenou knihou. Chyběla mi v knihovničce, jako dítě jsem ji měla jen půjčenou z knihovny, a letos jsem si ji přála najít pod stromečkem. Ježíšek mi ji nadělil v ideálním čase, takže se mi povedlo, že jsem první třetinu předčítala bříšku, druhou jsem si četla, když vedle mě čerstvoučká Babetka chrupkala, a poslední jsme dočetli spolu nahlas před spaním. A při poslední stránce jsme otočily zase na začátek, aby to slyšela celé. 


Úvahami o první knize jsem strávila nesmyslně moc času. Ronja vyhrála, protože si pamatuju, jak skvěle jsem se u ní jako dítě cítila, dokonce si pamatuji, kde jsem ji četla. Takže až se mi ve dvanácti letech malá sbalí a odejde bydlet s klukem do jeskyně, připomeňte mi, že to byl můj nápad :) 

P.S.: Kdyby to byl kluk, první kniha by byl Viking Vike. Toho Babetce seženu časem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat