pondělí 19. září 2016

Půlvíkend ve Skorobrně

O tom, jak jsme nebyli na víkend v Brně.

Září máme krásně srážecí, po srazu středoškolských fosílií a oslavovacím srazu rodinném, přišel velice výjimečný sjezd kolejních hvězd! Že se mi na něj srazil svetr je podřadná, ovšem jazykově příhodná, okolnost.

Jelikož jsem i v této sociální skupině mateřským průkopníkem, vzala jsem s sebou všechny, až na kočku, a vyrazili jsme do Tygřího domu někam k Brnu. Tygr mému průkopnictví již se svým devítiměsíčním břichem dýchá za krk, zpětně doufám, že jsem nedělala moc velkého machra a zdržela jsem se blahosklonnému tónu zkušené matky ;) Babetka coby testovací subjekt pro očekávaného juniora prubla novou vaničku a zajela postýlku, všechno je ready. 

Bylo to skvělé. Na mé naléhání jsme i přes vzrůstající kradmý chlad zůstali po nejlepší možné grilované večeři na terase dlouho do noci a já si můžu připsat čtvrtou letní noc venku. Tolik jsem jich letos ani nečekala! Babety porážejí sociální izolaci a mají společenský život!

V sobotu jsme si cestu protáhli do centra Brna a konečně navštívili podkrovní ateliér minibyt nejlepší babetí tety. Brno i Skorobrno si nás gastronomicky rozmazlovalo, takže když nás opět po výborném mnohachodovém obědě dohonila únava i Babeťákova práce, otočili jsme to na cestu k domovu. Dámská část posádky zaslouženě vytuhla už v autě, jednočlenná pánská až doma. 




Žádné komentáře:

Okomentovat