úterý 27. září 2016

Slechy

Už jsem se tu jednou přiznala, že tančím ač nemám hudební sluch. Zvedám laťku a prozradím, že ač nemám hudební sluch, taky zpívám. My to u nás v rodině tak máme, víte?

Aby jste si dokázali představit ten správný level mého nezpěvu, dodám, že mě na základní škole odmítli v Lidušce, poté co jsem odzpívala Skákal pes, pro nedostatek talentu. A to jsem prosím chtěla jen hrát na flétničku. 

V době předmateřské se můj zpěv omezoval jen na krátkou dobu po požití blíže nespecifikovaného množství alkoholu. (My to u nás v rodině tak máme, víte?;)) V nové době mateřské zpívám pořád. 

Čerstvé Babetce jsem zpívala odmalinka, zejména při kolikovém/uspávacím řevu. Ona řvala, já chovala a zpívala, abych se z toho nezbláznila. Nebylo mě moc slyšet, mozek musel přemýšlet nad textem a všichni byli spokojení (řvoucí Babeta teda asi moc ne, ale zkoušela jsem všechno, zpěv pomáhal alespoň mně). 

A dnes už si zpíváme pořád, písničky z pohádek, s rádiem, dětské písničky. Babetku to děsně rozesmívá a občas už dokonce po svém přizvukuje. 

Tím jsem se chtěla dostat k jádru dnešního článku a to je, že máme rády hudbu. Dobrou hudbu, hudebnímu nesluchu navzdory :) 

A tak jsme si k mým narozeninám přály cédéčko. Jo, to kulatý, i v době internetové se to dělá a dokonce i prodává. A já jsem ho dostala! Jedná se dokonce o natolik historický počin, že je přesně druhé, co jsem kdy k narozeninám dostala. To první bylo od Backstreet Boys v časech počínající puberty. Dostala jsem ho tehdy v létě na chalupě a celý měsíc jsem na něj hleděla než jsme dojeli domů, kde jsem si ho měla na čem přehrát.

A co jsem dostala letos? Kláru Vytiskovou a její albu Home. Zasvěcenou hudební recenzi ode mě z výše zmíněných důvodů nečekejte, ale prostě nás baví. A to tak, že hodně :) 


Survival je intenzivní, Home nabíjecí, Forever osudová, Velvet sváděcí, Diggin’ Deeper zkažená, Contry Girl skákací, Stuck On You vyzývající, Down Down Down ukolébací, I Believe nadějeplná. Baví mě i domácké intro, ale závěrečný Bonus Track: Survival Mr. Moustache Remix spíše toleruji ;) 
Díky Kláro, za tvé Home v našem home :)

1 komentář:

  1. Moje první CD byli snad Lunetic, BSB jsem měla pouze kazetu. Jó to byly časy :D

    Jen si zpívejte dál, i já tuto "taktiku" hodlám aplikovat :)

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat