sobota 16. července 2016

Hvězdy na Hvězdě

Další výlet indiánského léta, tentokrát v rámci chalupářského výsadku


Hvězda je nutnou zastávkou každého chalupování. Kaple ve tvaru hvězdy na výběžku Broumovských stěn má svoje kouzlo. A tak u ní každý člen rodiny musí mít fotku, čím dřív, tím líp :) 


Ke kapli vede úžasně fotogenický klenutý kamenný most..  






..a za kaplí je schovaný a kamennou zídkou chráněný vyhlídkový ochoz. 




Z Hvězdy se dá dlouhou procházkou dojít zpátky na chalupu, upřímně ale doznávám, že bych nevěděla kudy. Proto jsem jak z jara hleděla na sestru, která asi v rámci dělání dojmu na Babetčina potenciálního strýčka, neježe cestu našla a s ním prošla, ale ještě mu na každé křižovatce nadšeně vykládala další možnosti trasy a kam se dojde kterou odbočkou. Já teda ty místa samozřejmě taky všechna znám, ale jejich lokace a možná geografická spojení mi poněkud splývají. Jako malá jsem tudy procházela se slepou důvěrou v průvodce kompletně zasněná a coby pubertou zmítaný jedinec pak značně zpruzená, že něco musím. Takže teď jsem zpátky v té původní fázi. 

Tak mě napadá, že obdobně to mám s houbařením. Nejdřív jsem si jen tak lítala po lese, pak už jsem byla nucena houbařit, kteroužto aktivitu jsem bojkotovala celým svým já, protože přece nejím houby. Bohužel, dnes už houby jím a v lese poznám tak možná kuřátka. Což mi ale nebrání v tom jednou za čas jen tak lítat s košíkem po lese :) 

Hvězda je krásná, ale kousek za chalupou na druhou stranu máme ještě jednu vyhlídku a od ní jsme doma skalní roklinou coby dup. Tuhle trasu jsme si s Babetkou letos daly hned dvakrát. 





Tady na nás občas z mraků vykoukne i Sněžka. 


Žádné komentáře:

Okomentovat