středa 29. března 2017

Babetoviny

Noci


Nesmím to zakřiknout, takže kódovaně. Od Maďarska Babetka víte-co celou noc. A já tím pádem taky víte-co celou noc :)

Pátý venku 


Zub, samozřejmě. Babetka došla k závěru, že řezáků stačilo, špičky by jí zatím neslušely a vytáhla se s jednou stoličkou. Já bych radši pokračovala v řadě, ale moje zuby to nejsou, tak do toho prý nesmím kecat. 

Zápasnice


Kooperace s dalšími malými dětmi selhává. Jakmile přijde na to, že je někdo menší a nemůže se bránit, jde po něm. Krade dudlíky, tahá za vlasy, za celou hlavu, kouše a šrábe. Protivníka často během sekundy povalí a profesionálně zalehne. Já odpočítám a ona se vítězně chechtá. Ta poslední věta naštěstí není pravda :) 

Hlavně, že jí chutná


A to fakt. Je polívková, babiččin vývar vede. Potřebuje svoji lžičku a svoji mističku a krmí se sama. Nepříliš úspěšně. Mě ale dovolí mít svoji mističku a svoji lžičku, kterou jí můžu vyplňovat pauzy, když se ona sama nemůže trefit. Funguje nám to :) Mnou vařené příkrmy jí moc nejedou, ode mě tedy dostává něco jako napodobeniny jídla co máme my s Babeťákem (odeberu jí porci před konečným dochucením, popřípadě pak ještě něčím doplním). Kupované příkrmy jí ale chutnají, takže ty dostává celkem často. 

Pijan


Za pitný režim si ji chválím. S pitím se jí připomínám jen venku nebo na cestách, doma je zvyklá, že jí její pítko stavím vždy na stejné místo, takže pije průběžně podle svojí potřeby. Pije převařenou vodu nebo studený čaj, na snídani jsem jí už párkrát dala ochutnat sojové mléko, příliš ji ale nezaujalo. 

Promoce


Minulý týden nám odpromovala nejlepší teta. U takové události jsme nemohly chybět. U žádné události, kde si můžeme obléknout šaty a někdo nás pozve na oběd, nemůžeme chybět. Babetka se zapsala do historie promovaných kvalitním zařváním, když ji přestaly uspokojovat křupky a zatoužila po nějaké akci. Akci dostala, byla vyvedena za dveře. Na to se ale historie neptá, zásadní je, že tam byla a že teď už je coby adept na promování na řadě ona. 

Babi na druhou


Minulý týden se Babeťák vyskytl v Čechách a tak sám zavítal na návštěvu k mojí babičce, kde tou dobou byla i moje mamka. Dal si sám půlvíkend s tchyní a pratchyní a vrátil se spokojený jako želva. 

Dámské jízdy


Za jeden víkend hned dvě. Jedna popíjecí sousedská a jedna šopovací hvězdami rodu. Že by byla na obzoru zase nějaká ta španělská dolce vita? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat