neděle 29. května 2016

Babeta jezdí cvičit

Jsme holky akční a jen co jsme se vzpamatovaly z šestinedělí, chytly nás roupy. A holčičí roupy, to není žádná sranda. To taky jednoho může vyjít dost draho, taťka může potvrdit :) S Babeťátkem nám ale zatím stačí málo. Tak jsem si například já, od malička zapřisáhlý lenochodec, stáhla mobilní aplikaci na počítání kroků a počtem oddrncaných kilometrů se překonávám. A to navzdory tomu, že ji (tu aplikaci) podezírám, že se občas fláká a nepočítá.

Procházky jsou fajn, ale chyběl nám lidský kontakt. Miminkovské plavání jsem zavrhla a přihlásila nás na miminkovské cvičení na suchu. Člověk musí sice překousnout pár přiblblých říkanek, ale když to berete jako specifickou součást jedné etapy, tak to dáte :) A naše paní cvičitelka je naprosto skvělá, takže krom zmíněných přiblblých říkanek na požádání sype z rukávu i spousty dobrých tipů a rad.

Mojí hlavní pohybovou aktivitou v předmatřském období byl tanec. Čistě amatérský, nic závodního - nemám hudební sluch ani žádné zvláštní nadání, prostě se jen tak nějak ráda hýbu do hudby :) Orientální mě baví už více než deset let (začala jsem s ním už v pubertě, když jsem hledala využití pro mé nově nabyté ženské tvary) a v poslední době jsem ho pro zpestření prokládala vším na co jsem narazila - delší dobu jsem vydržela například u zumby (když ji předcvičuje přeučená lektorka aerobiku, nechává mě chladnou, dostane mě jen, když má řádné grády), single salsy a bachaty (chci se umět hýbat i na španělské fiestě), nebo u ladného port de bras (v mém podání pravda o něco méně ladném). S Babetkou pak ale přišel časově nespecifikovaný taneční útlum.

Jak moc mi tanec chybí mi ale došlo až na ukázkové lekci tance s dětmi v šátku! Babetka se nosí celkem laxně, z uvázání rozhodně není odvázaná, ale ani neřve a tak jsem se rozhodla uchopit příležitost. Po první lekci, na kterou jsem šla s obavami (a z ní pak s rozpaky - ale lepší než nic), jsem nás upsala na celý kurz a dobře jsem udělala, je to čím dál lepší! Babetka to bere shovívavě a já jsem nadšená.

Takže jezdíme cvičit a tančit, kalendář se nám plní a roupy máme pod kontrolou. Prozatím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat