středa 4. května 2016

Mezi svátky matek

Tento týden, tedy týden mezi svátky matek (Španělé ho slaví první květnovou neděli), jsme se rozhodli změnit vzduch a obšťastnit naší přítomností nově titulované prarodiče (české, návštěva španělských je trochu organizačně komplikovanější a navíc je už za dva týdny uvítáme u nás). Plán je jednoduchý, já tu na plný úvazek vegetím, bloguju, čtu a procházkuju, Babeťák za námi dojíždí na noc a Babetka okouzluje. Babičce pomáhá udržet duševní rovnováhu při začátku květnového maturitního maratonu, s dědečkem zajde na tenis, seznamuje se s tetkama. A dnes navštívíme i prababi a pradědouška, to bude radosti jak na Starém bělidle :)

Z praktických záležitostí jsem tu zvládla třeba zubaře, u nás nemůžu najít nikoho, kdo by mě pochopil (jsem ten nejvyděšenější pacient jakého si umíte představit a pusu neotevřu jen tak na někoho). Dobře to dopadlo, pusu jsem statečně otevřela, trochu mě povrtala, osmičku pochválila a ještě si ji můžu nechat. Jen doma jsem se musela komplet převléknout, byla jsem zpocená durch.

Jo, a taky tu je les :)





Žádné komentáře:

Okomentovat