pátek 6. května 2016

Timeout / Pubertální čtení

Tak už zase čtu i něco jiného než Ronju. Ze začátku jsem si to nedovolovala kvůli vypadávání z role. Mám klasickou nemoc knihomolů, když se začtu, zapomínám na čas i na svět kolem sebe. Naplno se nechám vtáhnout do děje, beru na sebe problémy i pocity hrdinů a žiju to. Babetka mi do života přinesla tak naplněnou a intenzivní reálnou realitu, že mi najednou nějací rebelové, princ a krásné šaty byly úplně fuk (ano, dostala se mi do ruky První, závěrečná část trilogie o nerozhodné holce, a ano, nebylo to nic moc, ale dočíst jsem to musela). A taky jsem se potřebovala vyspat.

Realita s Babetkou mě dostává stále stejně, ale některé úseky začínají být přímo pro mimorealitní vnímání jako stvořené, jako třeba postýlkové hlídky. Takže si dovolím číst. Krásná literatura jde ale na čekačku, volím oddechovky, aktuálně sjíždím nabídku v žánru young adult. Z produkce CooBoolínů jsem se po sériích Selekce, Divergence a Drahokamy (všechno bavilo, ale jednou stačilo, ještěže mám čtečku a nemusím všechnu tuhle literaturu skladovat) vrhla na První a Druhou stříbrnou knihu snů. V hledáčku mám i Rudou královnu, nebo třeba Školu dobra a zla nebo cokoli, co mi ještě cvrkne do nosu (mám velký a žánrově tolerantní nos;)). Vzdala jsem zatím jen Divotání, u Šepotání jsem si ještě říkala budiž, ale Divotání bylo už moc mimo i na mě. A to je co říct :) Takže čtu a hledám, něco, co mě dostane jako Hunger games, nebo něco, co mě bude bavit jako Měsíční kroniky. Hunger games už jsou profláklé, ale Měsíční kroniky berte jako můj osobní tip, sci-fi Popelka a její parta vede :)

Žádné komentáře:

Okomentovat